בוגר לימודי משפטים וכלכלה (חוג משני) של אוניברסיטת בר-אילן.

התמחה במשרד עו"ד עפר שפירא, העוסק בתחום דיני החברות, פירוקים, כינוס נכסים וכו', הועסק במשרד עו"ד שפירא כעו"ד ולאחריו נקלט במשרד עו"ד שפיר.

תחומי עיסוקיו העיקריים של עו"ד מינס בתחום האזרחי-ציבורי עם התמחות במשפט המוניציפאלי על כל רבדיו, לרבות מיסוי מוניציפאלי (ארנונה, היטלי פיתוח והיטל השבחה), דיני תאגידי מים וביוב, תכנון ובניה, דיני מכרזים, חקיקת עזר ודיני עבודה, ובכלל זה ליווי עבודת ועדות מוניציפאליות, ייעוץ שוטף, ייצוג רשויות בהליכים בבתי משפט, בתי דין, ועדות ערר וכיו"ב.

כיום מרכז עו"ד מינס את תחום תאגידי המים והביוב במשרדנו ומלווה את לקוחות משרדנו: מי שבע – תאגיד אזורי למים ולביוב בע"מ (מיסודה של עיריית באר שבע בו חברה גם עיריית אופקים), מי אביבים בע"מ (מיסודה של עיריית תל אביב), תאגיד יובלים בשומרון (מיסודה של עיריית אריאל ומועצה אזורית קרני שומרון) מי חדרה בע"מ (מיסודה של עיריית חדרה). במסגרת זו מספק עו"ד מינס לתאגידים לקוחות משרדנו ייעוץ משפטי וליווי שוטף בשורה ארוכה של תחומים בהם:מכרזים, התקשרויות, דיני עבודה, דמי הקמה, אגרות והיטלים, משפט מסחרי ומנהלי, ליווי התאגידים מול רשויות סטטוטוריות בדגש על רשות המים וייצוג משפטי מול כל ערכאות המשפט.

כמו כן, עוסק עו"ד מינס בניהול תיקי אגרות והיטלי פיתוח בבתי המשפט השונים וועדות הערר, ייצוג בערעורי מס, ובייצוג משפטי בבית הדין לעבודה ובהליכים אזרחיים ומנהליים.